Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Αλλαγή πορείας!!!

Θεωρούμαι από τους τυχερούς ανθρώπους στο θέμα «δουλειά»…
με την έννοια πως δεν βρίσκεται μακριά από το σπίτι μου (πηγαίνω με τα πόδια) και πως έχω ακόμα δουλειά (το πότε και πως πληρώνομαι βέβαια είναι μια άλλη ιστορία!!!)
Ωστόσο τα τελευταία χρόνια, αυτή η μικρή διαδρομή είναι ένα μεγάλο βασανιστήριο για μένα… Το χειρότερο είναι μέχρι ν’ανοίξω την πόρτα και να βγω έξω από την ασφάλεια του σπιτιού μου… με το που θα βγω έξω, κατεβάζω το κεφάλι κάτω, ανοίγω βήμα ταχύ και τρέχοντας σχεδόν φτάνω στη δουλειά…
Ακολουθώ μ’ευλάβεια την ίδια διαδρομή, δεν βλέπω γύρω μου τίποτα και κανέναν, το μόνο που με νοιάζει είναι να φτάσω μια ώρα αρχύτερα στη δουλειά…
Όμως είπαμε ότι αλλάζουμε… Σε όλα!!! Ξεκινάμε από τα μικρά για να φτάσουμε στα μεγάλα!!!
Κι έτσι σήμερα πήρα την απόφαση να κάνω αλλαγή πορείας!!!
Άλλαξα δρόμο… άλλαξα διαδρομή… άλλαξα θεώρηση… Προσπάθησα τα βήματά μου να μην είναι τόσο γρήγορα κι αντί να στρέφω τις σκέψεις μου προς τα εμένα και το τι βιώνει το σώμα μου, να στρέψω τις σκέψεις μου προς τα έξω… να παρακολουθήσω τους άλλους, να παρατηρήσω εικόνες που έχω τόσον καιρό να δω…
Και πράγματι… Δυο μικρά θαύματα συνέβησαν κιόλας!!!
Είδα μια φίλη που είχα τόσον καιρό να την δω και πήγαινε την ανιψιά της σχολείο… πέρασα από έναν παραδοσιακό φούρνο και μπήκα μέσα και πήρα δύο από τα αγαπημένα μου φρεσκοψημένα κουλούρια που τα μασουλάω αυτή την στιγμή με απίστευτη ευχαρίστηση… περπάτησα στητή με το στήθος έξω κι όχι καμπουριασμένη…

Ναι μικρά θαύματα γίνονται καθημερινά… αρκεί να τ’αναζητήσουμε… αρκεί να έχουμε τα μάτια της καρδιάς μας ανοιχτά… αρκεί να τολμήσουμε να κάνουμε ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΡΕΙΑΣ!!!

1 σχόλιο: