Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Το τίμημα της νίκης


Το τίμημα της νίκης είναι μεγάλο... πρέπει να είσαι έτοιμος να το αποδεχθείς, να το υποστείς...
τόσα χρόνια το τίμημα της κάθε νίκης μου, το πλήρωνα ακριβά... δεν θέλω να ρίξω ευθύνες στους άλλους που έβγαζαν τα απωθημένα τους επάνω μου... μόνο εγώ είμαι υπεύθυνη για τις επιλογές μου... μόνο εγώ...
Τώρα όμως έμαθα να περιμένω πως μετά από κάθε νίκη μου, με περιμένει ένα σούπερ αυτομαστίγωμα... κι αφού το εμπέδωσα καλά αυτό το μάθημα, αποφάσισα πλέον να το σταματήσω... μετά από κάθε νίκη μάγκα μου, θα έρχεται κι άλλη νίκη...
Γιατί μόνο εγώ είμαι πλέον υπεύθυνη του εαυτού μου... μόνο εγώ... κι αν δεν μπορείτε πλέον να συνυπάρξετε μαζί μου, τα κουβαδάκια σας και σ'άλλη παραλία...
Χθες, ήταν μια μέρα με πάρα μα πάρα πολλές νίκες... μετά από χρόνια ολόκληρα...
Δεν χρειάζεται να τις απαριθμήσω...
και σήμερα... σήμερα φυσικά... το υποσυνείδητο παίζει τα τρελά του...
Όμως εγώ φιλαράκι αλλάζω...
'Δεν πα να λες εσύ, δεν σε ακούω... εγώ φιλαράκι θα γίνω καλά όσο και να χτυπιέσαι εσύ...'
Το τίμημα της νίκης δεν θα είναι πλέον ακριβό για μένα...
Η νίκη θα είναι η καθημερινότητά μου...
Εγωιστικό; Μπορεί... Όμως μαθαίνω πλέον ν'αγαπώ τον εαυτό μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου