Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Γκρινιάζω!!!!!!!!!!!!

Έχω πολύ μεγάλη ανάγκη για γκρίνια, αν και ξέρω ότι δεν θα 'πρεπε σ'ένα μπλογκ που πρεσβεύει τη χαρά και την ευτυχία και τη νίκη στους φόβους μου, να υπάρχει γκρίνια...
Όμως από την άλλη, πως να καταπνίξω τούτο το έντονο συναίσθημα γκρίνιας που έχω σήμερα...
Γιατί να το καταπνίξω;;; Αφού στο κάτω - κάτω, τούτο το μπλογκ το δημιούργησα για να γράφω ό,τι μαλακία μου κατεβαίνει, μήπως βρω επιτέλους τον εαυτό μου, μήπως καταφέρω και βγω από τα σκοτάδια της ψυχής μου που μου προκαλούν απίστευτους πόνους στο στήθος...
Θέλω να γκρινιάξω, θέλω μια αγκαλιά να χωθώ μέσα και να κλάψω κι ένα χάδι πάνω από το κεφάλι μου...
Θέλω κάποιος να μου πει να μην φοβάμαι, πως είναι αυτός εκεί για εμένα, πως θα περάσει και τούτο το σημερινό...
Θέλω... όμως όλα μου φαντάζουν απίστευτα μαύρα τούτη την στιγμή... κι όσο κι αν προσπαθώ να δω κάπου ένα ροζ, ένα σιελ, ένα βεραμάν... κάτι πιο ανοιχτό τέλος πάντων... δεν τα καταφέρνω...
Συνήθως η όλη αυτή "μαλακία" μου κρατάει κάπως και μετά περνάει... αλλά αυτό έχει ξεκινήσει από εχθές, εντάθηκε κάποια στιγμή χθες βράδυ και συνεχίζεται αμείωτο σήμερα από το πρωί...
Ο πόνος είναι αβάσταχτος, ο αέρας δεν μου φτάνει με τίποτα, δεν μπορώ να σηκωθώ από το κρεβάτι...
Ειλικρινά, δεν ξέρω αν είναι αυτομαστίγωμα, αυτοτιμωρία ή ό,τι άλλη μαλακία επιτέλους, επειδή δυο βδομάδες τώρα είχα σιγά - σιγά αρχίσει να αισθάνομαι άνθρωπος...
ξαναπαίρνω την κατρακύλα...
ξαναβουτάω στα σκατά...
Το ξέρω, πως μόνο εγώ μπορώ να σηκώσω τον εαυτό μου... το ξέρω πως μόνο αν θελήσω εγώ θα βγω από τούτη τη μίζερη κατάσταση... το ξέρω...
όμως πλέον κουράστηκα... δεν έχω άλλες δυνάμεις...
Διάβασα κάπου, στο σάιτ ενός ψυχιάτρου, πως είναι παιδιάστικη αντίδραση το "κουράστηκα"... πως δεν δείχνει πως αναλαμβάνεις την ευθύνη του εαυτού σου... πως...
Μπορεί...
από την άλλη, ίσως όλη αυτή η σημερινή ξάπλα να ήταν ένα σημάδι... πως ο οργανισμός μου θέλει να ξεκουραστεί... μια ανάπαυλα... γιατί τις τελευταίες μέρες τον είχα παραζορίσει...
Ίσως...
 

4 σχόλια:

  1. Έλαααααα. Μην καθεσαι απο τωραααα . Πάμε για εναν ακόμα χορό . Και τι πειραζει αν χασεις για λίγο το βήμα σου . Θα συνεχήσεις με ενα χαμογελο σαν να μην εγινε τιποτα . Λοιπον , δεσποινίς ; Χορεύετε ; http://www.youtube.com/watch?v=F2zTd_YwTvo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως δεν έχω και πολύ το ρυθμό μέσα μου, οπότε φυσικό είναι να χάσω λίγο τα βήματά μου... Αλλά αφού ως παρτενέρ, αυτό δεν σε πειράζει, φυσικά και χορεύω!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Όλοι μας έχουμε κάποιες στιγμές κυκλοθυμία! Η ζωή δεν είναι πάντα χαρά κι ευτυχία!
    Επέτρεψε γλυκιά μου Σοφία στον εαυτό σου να γκρινιάξει, να ζητήσει, να ευχηθεί!
    Ενώνω και τη δική μου φωνή στις επιθυμίες σου...Σύμπαν ακούς ;;;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την κοινή επίκληση προς το σύμπαν!!!
      Να είσαι σίγουρη πως εισακούστηκε γιατί σήμερα είμαι μια χαρά!

      Διαγραφή