Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Επέστρεψα!!! Κάνω come back...

Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την Άμυ και το Δελφινάκι για τα σχόλια συμπαράστασης που μου έστειλαν...
Λοιπόν... επέστρεψα... δεν πέθανα (τουλάχιστον ακόμα) και δεν λιποθύμησα (κρατήθηκα)...
Όχι βέβαια πως ήταν εύκολο όλο αυτό... κάθε λεπτό που περνούσε, νόμιζα πως είμαι πιο κοντά στην καταστροφή, κάθε λεπτό που περνούσε νόμιζα πως θα καταρρεύσω....
Όμως άντεξα... και τα κατάφερα... και βγήκα με μαλλί καινούριο...
Ναι! Ναι! Ναι!!!
Σωστά μαντέψατε... Το μαρτύριο μου ήταν και είναι το κομμωτήριο... Απίστευτο; Κι όμως ναι! Εκεί δεν θέλουν να πάνε όλες οι νορμάλ γυναίκες, να χαλαρώσουν, να κουτσομπολέψουν και να γίνουν και κούκλες...
Τι είπαμε;;; Οι νορμάλ γυναίκες... γιατί εγώ εδώ και καιρό μάλλον έχω σταματήσει να είμαι νορμάλ...
Η αίσθηση ότι πρέπει να είμαι καθισμένη σε μια καρέκλα, με κάποιον να μου πειράζει τα μαλλιά κι εγώ να μην μπορώ να σηκωθώ και να το σκάσω... με πιέζει τόσο πολύ, που γεμίζει αγχωτικά συμπτώματα... και κυρίως πόνους στο στήθους και διάφορα άλλα ωραία...
Έκοβε ο κομμωτής και καθώς οι τούφες έπεφταν κάτω, το μυαλό μου σκεφτόταν πως τώρα εγώ θα λιποθυμήσω, πως θα γίνω ρεντίκολο, πως... πως... πως...
Κατάφερα όμως και βγήκα με μαλλί κουκλίστικο γιατί αν δείτε πως ήμουν θα πάθετε την πλάκα σας...
Είμαι πάρα μα πάρα μα πάρα πολύ χαρούμενη για τούτη τη νίκη μου από την άλλη όμως, ο πόνος στο στήθος δεν λέει να με αφήσει ακόμα...
En tout cas, τουλάχιστον αν πάθω το εμφραγματάκι τώρα, θα είμαι ομορφούλα... Κάτι είναι κι αυτό...

To πορτοκαλί βαψιματάκι που τόσο επιθυμώ, το άφησα για την άλλη βδομάδα γιατί δεν ήμουν έτοιμη για τόσο "κακάρισμα"...
Βήμα - βήμα, τα καταφέρνω (εντάξει υπάρχουν και πισογυρίσματα) αλλά που θα πάει, θα γυρίσει κι ο τροχός για μας... γιατί η ζωή δεν μας περιμένει... εμείς πρέπει να την κυνηγήσουμε....

Υ.Γ. Είδατε;;;; Τη φιλοσοφική ανάλυση της ημέρας, σας την άφησα για το τέλος...

7 σχόλια:

  1. ελα βρε Σοφακι μου, το κομμωτηριο φοβασαι;

    ειδες που πηγαν ολα καλα;;; αντε τωρα στη βαφη κανονισε, μη μας λιποθυμησεις! :)

    χρονια πολλα ομορφουλα για σημερα! να εισαι παντα καλα!

    φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπράβο Σοφάκι!!
    και την επόμενη φορά ούτε θα λιποθυμήσεις ούτε θα πάρεις τίποτε!
    όσο για το κομμωτήριο είναι κάτι που και εγω δεν συμπαθώ ιδιαίτερα γιατί πέρα από το ότι με ενοχλεί το ότι πρέπει να στέκομαι ακίνητη,δεν αντέχω το κουτσομπολιό που παίζει συνήθως σε τέτοιους χώρους....γι' αυτό από πολύ μικρή έμαθα να κάνω τα μαλλιά μου μόνη εκτός από το κούρεμα...σε όλα τα άλλα τα καταφέρνω αρκετά καλά ευτυχώς για μένα!οπότε ναι....ούτε και 'γω κατατάσσομαι στις "φυσιολογικές" γυναίκες...χαχαχαχαχα

    με γεια το μαλλάκι και μου άρεσε πολύ η φιλοσοφική σου σκέψη!!!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμυ μου... αδελφή ψυχή κι εσύ;;;
      Καλά εγώ είμαι τελείως τζαζ...
      Εγώ μέχρι τώρα τα έπιανα τα μαλλιά μια αλογοουρά κι από κει πάνε κι οι άλλοι... αλλά πλέον είχε φτάσει ο κόμπος στο χτένι...
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
    2. ω ναι!!!!δεν μπορώ κομμωτήρια και ινστιτούτα αισθητικής....με την καμία όμως!!χαχαχχαα!
      Προτιμώ το πιστολάκι μου και τις σπιτικές μάσκες!!!!
      Είμαι του χειροποίητου γενικότερα σε πάρα πολλά πράγματα και καταστάσεις!!!Με λίγα λόγια θέλω το χώρο μου και τον χρόνο μου:))
      φιλάκια Σοφάκι!!!

      Διαγραφή
  3. Ρε Κική μου, δεν είναι απίστευτο... αλλά όταν το μυαλό είναι "κουκουρούκου", τι να περιμένει κανείς;;;
    Δεν είναι τόσο η έννοια του κομμωτηρίου, όσο αυτό το αίσθημα ότι αν θέλω να σηκωθώ, δεν μπορώ ή θα λιποθυμήσω και θα γίνω ρεζίλι... Ναι, ναι... το ξέρω... με παραενδιαφέρει η γνώμη των άλλων... ναι... ναι... είναι η αίσθηση εγκλωβισμού που έχω στη ζωή μου που σηματοδοτείται κι εκεί... αλλά τέλος πάντων... ας αφήσουμε την ψυχανάλυση για άλλη ώρα...
    Πολλά φιλιάαααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα..συγνώμη που άργησα να έρτω..το σκεφτόμουν όμως... α στο καλό τρόμαξα δεν ήξερα που θα πήγαινες ... κομμωτήριο ήταν τελικά; πρώτη φορά ακούω να έχουν τόσο άγχος για το κομμωτήριο και στο κομμωτήριο
    και ο πόνος στο στήθος.... πάει πέρασε κι αυτό όμως...τελος καλό όλα καλά...θα περασει και ο πόνος..είδες έκανες ένα βήμα πήρες την απόφαση πήγες και δεν έπαθες τίποτε...με γεια το μαλλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. για να είμαι ειλικρινής , ούτε γω παω κομμωτήριο , όχι για κάποιο λόγο ,απλά δε πάω , τα βαριέμαι όλα αυτά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή