Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Μουσικό βραβείο!!!

Είναι η διάθεση πολύ κατεβασμένη σήμερα και να που η Κική από το blog ekfrastite.blogspot.gr  θέλησε μα την ανεβάσει... Μου έστειλε μουσικό βραβειάκι που εγώ το παραλαμβάνω με χαρά... Πώς μια απλή κίνηση μπορεί να σε ανεβάσει;;;
Το βραβείο είναι το εξής:
και οι όροι του οι εξής δύο:
1. Επιλέγεις 5 αγαπημένα σου τραγούδια
2. Δίνεις το βραβείο σε 20 διαφορετικά blogs...

Θα με συγχωρήσετε αλλά εγώ δεν θα τηρήσω τον δεύτερο όρο... α) γιατί ήδη οι περισσότεροι φίλοι το έχετε ήδη παραλάβει, β) γιατί το δίνω απλόχερα σε όποιον θέλει να συμμετάσχει ή να ανεβάσει την διάθεσή του...

Η επιλογή των τραγουδιών που έκανα βασίστηκε στην εξής λογική. Δεν είναι απαραίτητα τα πιο αγαπημένα μου... είναι όλα ελληνικά και όταν τα ακούω συνειρμικά μου έρχονται κάποιες πολύ ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου...

Πάμε λοιπόν:

1. Σαν σταρ του σινεμά - Νίκος Ζιώγαλας
Το άκουγα κλεισμένη στο δωμάτιο μου, στην εφηβεία μου, και δεν ξέρω το λόγο αλλά πέθαινα στο κλάμα κι ύστερα ήμουν μια χαρά....

2. Ρίτα Ριτάκι - Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας
Επίσης αγαπημένο της εφηβείας... κατά βάθος πίστευα πως ήμουν η Ρίτα

3. Της γυναίκας η καρδιά είναι μια άβυσσος - Στράτος Διονυσίου
Όταν ήμουν δεκάξι μου το τραγουδούσε ένα πολύ ερωτευμένο αγόρι μαζί μου κι εγώ κολακευόμουν... κι ας μην άκουγα ποτέ λαϊκά κι ας μην μου άρεσε καθόλου εκείνο το αγόρι...

4. Η μπουρνουζοπετσέτα - Παντελής Καναράκης
Το τραγουδάω με το γιο μου όποτε έχουμε τρελά κέφια

5. Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο - Κατερίνα Κούκα
Αυτό το τραγουδάω με την κόρη μου σε τρελά κέφια

Ναι το ξέρω ότι είναι άσχετα μεταξύ τους... αλλά έτσι είμαι κι εγώ... αλλού γι'αλλού...
Κι όχι... τα τρία τελευταία τραγούδια δεν είναι τα συνήθη ακούσματά μου αλλά είναι
συνδεδεμένα με πολύ ευχάριστες στιγμές...

Τα φιλιά μου και την αγκαλιά μου!!!

9 σχόλια:

  1. χαιρομαι που ανεβηκε η διαθεση σου Σοφακι μου!
    φιλακια πολλα και τραγουδιστα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'ξερες ρε Κική, πόσο καλό μου έκανες με το δωράκι σου...
      Να είσαι καλά βρε κοριτσάρα!!!

      Διαγραφή
  2. Χαχαχα βρε αυτη την αναρτηση δεν την ειχα δει.. Και τι συμβουλη σου εδωσα στην προηγουμενη! Μουσικη ! Ναι μουσικη ! Η καλυτερη θεραπεια.
    Τα τραγουδια που εβαλες ολα ενα και ενα! Γελασα πολυ με την μπουρνουζοπετσετα του Καναρακη. Τι τρελλο κομματι ?
    Βαλτο στην διαπασων λοιπν και αφησε την μουσικη να σε παρασυρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα τραγούδια που επέλεξες....να έχεις μια όμορφη μέρα Σοφάκι μου :)))
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απλά ήρθα να ακούσω και να ευχηθώ καλο απόγευμα να έχεις :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι πρώτα που επέλεξες τραγούδια που σου αφήνουν ένα χαμόγελο, είναι η συνέχεια στα χαμογελαστά δαχτυλάκια της προηγούμενης σου ανάρτησης!
    Και φυσικά χαίρομαι που δεν το βάζεις κάτω!
    ΑΦιλάκιααααααααααααααα μελωδικά και τρυφερά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χεχε ! Ανεβαστικά κομμάτια! Ελπίζω να ανέβηκες Σοφία μου! :)))
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά έχουμε ρίξει κάτι χορούς με την Κούκα, άλλο να σου λέω κι άλλο να μας βλέπεις!
    Πέρασα ωραία σήμερα εδώ πέρα μέσα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα και ποιος δεν έχει χορέψει Κούκα;;
    να είσαι καλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή