Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Θεριό ανήμερο...


Άφησα το θυμό ν'ανθίσει μέσα μου... για πράγματα απλά και χαζά, άφησα τον εγωισμό και τη θυματοποίηση να βγούνε μπροστά... να έχω εγώ δίκιο περισσότερο από τους άλλους...
Πόσο λίγη μπορεί να είμαι ώρες - ώρες!!! Πόσο λίγη πραγματικά...
Θεώρησα πως έπρεπε εκείνοι να ζητήσουν συγνώμη αντί να ζητήσω εγώ...
και τούτος ο θυμός θέριεψε μέσα σε λίγα λεπτά κι έγινε δάσος πυκνό, έγινε θεριό ανήμερο και σήμερα με κατασπάραξε και συνεχίζει να τρώει τις σάρκες μου...
Αντί να χαίρομαι μέρες που είναι, αντί να χαμογελώ, θυμώνω με πράγματα μικρά και ανόητα...
Πόσο λίγοι τελικά είμαστε οι άνθρωποι... Πόσο μακριά από το δρόμο της αληθινής συγχώρησης,
της μακαριότητας, από το δρόμο του Θεού...
Της Αγίας Αναστασίας σήμερα... Της φαρμακολύτριας...
Ελπίζω το φάρμακο της, να διώξει μακριά θυμό κι εγωισμό...

Καλή γιορτινή βδομάδα να έχουμε!!!

7 σχόλια:

  1. Σοφία μου να σου πω την αλήθεια ποτέ δεν απαιτώ συγγνώμη απ'τους ανθρώπους που αγαπάω...μπορεί να πληγώνομαι, αλλά δεν μπορώ να τους θυμώσω....βέβαια μόνο σ'αυτούς που αγαπώ ;)
    Μάθε να συγχωρείς πριν στο ζητήσουν....ίσως νιώσεις καλύτερα!
    Καλό σου βράδυ :)
    Καλά Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποτε δεν ζηταω συγνωμη αν δεν φταιω... εγω ομως το απαιτω απο τους αλλους οταν με προσβαλουν.. η συγνωμη δεν σημαινει ομως και οτι ξεχναμε τι μας εκανε καποιος η πως αισθανθηκαμε... κριμα που μερικοι την χρησιμοποιουν τοσο απλα και τοσο κοφτα καποιες φορες.. καλα χριστουγεννα και καλη χρονια Σοφακι μου. Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ και αργείς να αλλάξεις; Όλα μέσα στο παιχνίδι είναι! Κάνουμε λάθος, προχωράμε προσπαθώντας να μην κάνουμε πάλι!
    Μην αυτομαστιγώνεσαι διαρκώς Σοφάκι μου!
    Τις καλύτερες ευχές μου να περάσεις ζεστά κι αγαπημένα με όσους αγαπάς! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα καλές και όμορφες γιορτές με πολλές ευχές , καλά Χριστούγεννα αγαπημένη φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το γράφω κάθε φορά που μιλάμε για συγνώμη:
    "Να μη συγχωρούμε τον άλλο για το κακό που μπορεί να μας έχει κάνει.
    ΑΛΛΑ, να συγχωρούμε ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΜΑΣ, για τον πόνο που δεχτήκαμε να ζήσουμε τόσο καιρό"...
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι όμως λεβενιτά Σοφάκι γιατί όλοι μας το παθαίνουμε αυτό (περαστικό είναι μη τρομάζεις) αλλά λίγοι το ομολογούμε! Σημασία έχει που ξέσπασες κι αυτοί που σ αγαπάνε θα καταλάβουν. Ε μετά θα ζητήσεις και μία συγγνώμη. Να είσαι καλά! ¨Έχω τόοοοοοοοοοοσοοοο καιρό να σου γράψω και σου στέλνω μαζεμένες όλες τις ευχές μου!

    Καλά Χριστούγεννα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή