Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Καλοκαιράκι έχει η καρδιά μου!!!

Κάποτε, το καλοκαίρι ήταν η αγαπημένη μου εποχή... Τότε που καλοκαίρι σήμαινε απίστευτη ξεκούραση, ξεγνοιασιά, διακοπές και μόνο διακοπές... Τώρα το καλοκαίρι έχει μεταμορφωθεί σε έναν εφιάλτη ζέστης και πίεσης... όχι τώρα, τα τελευταία δεν ξέρω κι εγώ πόσα χρόνια...
Παρ'όλα αυτά, επειδή τα πάντα είναι θέμα οπτικής γωνίας, σας χαρίζω ένα 'σούπερ - ντούπερ' τραγουδάκι με όλη μου την αγάπη!!!
Πάμε παιδιά!!!
"Καλοκαιράκι έχει η καρδιά μου..."
Τι;;; Δεν σας ακούω... Έλα λίγο πιο δυνατά!!!
"ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΕΧΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!"

1 σχόλιο:

  1. Δεν το χάνουμε το μεράκι, έτσι καρδιά μου;
    Και ας είναι οι τσέπες άδειες και δεν μας βλέπω ούτε και φέτος να μπορούμε ν' απολαύσουμε στη Σκιάθο το οικογενειακό εξοχικό που νοικιάζει ο γιος μου για να ζήσει την οικογένεια του!
    Όταν όμως μέσα μας, είμαστε καλά, η λέξη "διακοπές" δεν είναι πάντα απαραίτητες!
    Μια μεγάλη αγκαλιά σου στέλνω με πολλά πολλά καλοκαιρινά ΑΦιλάκια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή